Ceramika reklamowa zrobiła ostatnimi czasy oszałamiającą karierę. Zaczęło się chyba od tak niepozornych zdawałoby się wyrobów jak kubki ceramiczne. Zostały one wypromowane jako świetny prezent na każdą okazję. Kubki ceramiczne były polecane jako odpowiedni upominek zarówno dla mamy czy taty, koleżanki z pracy, kolegi ze studiów, jak i dla szefa. Były produkowane w niezliczonej ilości wzorów, kolorów i kształtów, były zaopatrzone w napisy na każdą okazję. Kubki ceramiczne miały ponadto tę zaletę, że były stosunkowo tanie. Nie był to prezent kosztowny, więc jego ofiarowanie nie pociągało za sobą żadnych zobowiązań, tzn. nie wywoływało u osoby obdarowanej poczucia konieczności odwdzięczenia się. Tym samym, mogły być bez przeszkód uznane po prostu za miły gest – gest, o którym się codziennie pamięta, za każdym razem gdy korzysta się z kubka. Specjaliści od marketingu szybko odkryli te zalety kubków i zaliczyli je do idealnych gadżetów reklamowych. Ceramika reklamowa zaczęła przeżywać prawdziwy boom. Produkowano nie tylko kubki, ale także filiżanki reklamowe. Filiżanki reklamowe są uważane za upominek bardziej elegancki, przeznaczony dla bardziej wymagającego klienta. Czasami są też po prostu miłą odmianą w zalewie kubków, które są bez wątpienia wciąż najpopularniejszym produktem tego rodzaju. Nie można jednak zapominać, że nie wystarczy po prostu wyprodukować dany gadżet reklamowy, żeby spełniał on swoje funkcje niezależnie od tego jaki by był. Ważne jest, aby taki firmowy kubek odpowiednio się prezentował, świadczył o dobrym guście zarówno jego producenta, jak i osoby, która się nim posługuje. Taki kubek, a szczególnie filiżanka, nie może być również zbyt nachalną reklamą – powinien natomiast przemycać treści reklamowe w sposób zabawny, pomysłowy, wywołujący pozytywne skojarzenia.
Jeśli chcą Państwo zlecić produkcję skutecznych i funkcjonalnych gadżetów reklamowych – ceramika reklamowa jest rozwiązaniem, którego Państwo szukają! Jeśli dodatkowo zdecydują się Państwo na filiżanki reklamowe, a nie na kubki, będą się Państwo pozytywnie odróżniać od „kubkowej” konkurencji i lepiej będą Państwo zapamiętani przez klientów.